• Kjøp nå, betal senere med Klarna!
Rask levering / Sikre betalinger / Enkle returer

Ofte Stilte Spørsmål (FAQ)


Velkommen til Møbelby.no! Vi er glade for å ha deg her. Her finner du svar på noen vanlige spørsmål vi ofte mottar fra våre kunder. Hvis du ikke finner svaret du leter etter, nøl ikke med å kontakte vårt kundesupportteam.


1. Hvordan kan jeg legge inn en bestilling?

For å legge inn en bestilling, følg disse enkle trinnene:

  • Velg ønsket produkt og legg det i handlekurven ved å klikke på "Legg i handlekurv" -knappen.
  • Gå til handlekurven ved å klikke på handlekurvikonet øverst til høyre på siden.
  • Gå gjennom bestillingen din og trykk på "Til kassen" -knappen.
  • Fyll ut leveringsinformasjon og betalingsdetaljer.
  • Klikk på "Fullfør bestilling" for å fullføre kjøpet.


2. Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Vi aksepterer flere betalingsmetoder for å gjøre det enklere for deg å handle:

  • Kredittkort (Visa, Mastercard, American Express)
  • Faktura og delbetalingsmuligheter via Klarna
  • Faktura og delbetalingsmuligheter via Riverty (nets)


3. Hva er leveringstiden for bestillinger?

Leveringstiden varierer avhengig av produkttype, destinasjon og tilgjengelighet. Normalt sett tar levering av varer 1-7 arbeidsdager. Ved bestillingsvarer kan ankomsttid variere. For spesifikke leveringstider, vennligst se produktets side eller kontakt vårt kundesupportteam. 


4. Hva er deres returpolitikk?

Vi ønsker at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Hvis du av en eller annen grunn ønsker å returnere et produkt, har du 14 dager fra mottakelsesdatoen til å gjøre det. Vennligst merk deg at visse produkter, som personlig tilpassede varer, kan være unntatt fra returpolitikken. Ta kontakt med kundesupport for ytterligere assistanse.


5. Hvor kan jeg se statusen til min bestilling?

For å sjekke statusen på din bestilling, logg inn på din konto og gå til "Ordrehistorikk." Her vil du finne informasjon om bestillingen din, inkludert sporingsnummer når det er tilgjengelig.


6. Hva gjør jeg hvis produktet er skadet ved levering?

Vi beklager dersom produktet ditt har blitt skadet under levering. Ta kontakt med oss umiddelbart etter mottakelsen av varen, og vi vil hjelpe deg med å løse problemet. Vi kan be om bilder av skaden for å lette prosessen med en rask løsning.


7. Har dere prisløfte?

Ja, vi tilbyr prisløfte. Hvis du finner samme produkt til en lavere pris hos en konkurrent, vil vi matche prisen. Vennligst ta kontakt med oss før du legger inn bestillingen eller innen 24 timer etter kjøpet for å utløse prisløftet.


8. Kan jeg avbestille eller endre min bestilling?

Vi forstår at endringer kan være nødvendige. Vennligst ta kontakt med oss så snart som mulig etter bestillingen er plassert, og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Avhengig av hvor langt bestillingen din har kommet i behandlingsprosessen, kan det være begrensninger på hva vi kan gjøre.


9. Tilbyr dere monteringstjenester?

Ja, vi tilbyr monteringstjenester, men for øyeblikket kun i Rogaland-regionen. Monteringstjenester er ikke tilgjengelig utenfor Rogaland. Vennligst ta kontakt med vårt kundesupportteam for mer informasjon om monteringstjenester i ditt område. Vær også oppmerksom på at alle leveranser av store møbler leveres kun til så langt budbilen rekker å kjøre.


Takk for at du valgte Møbelby.no!